مزارع خورشیدی

تمایل دارید بدانید مزارع خورشیدی چه هستند؟ آنها آخرین روند در تولید انرژی خورشیدی می باشند. کشف کنید چه هستند، کجا هستند و چه مزایایی برای ما دارند.

در کشور اسپانیا، مناطقی از قبیل کاستیل-لئون، کاستیلا لا مانچا، آراگون و کاتالونیا برای مزارع خورشیدی بسیار مناسب می باشند.

 

مزارع امروزی

متعجب شدید، " قبلاً نشنیده بودم؟ مگر پارک های خورشیدی نامیده نمی شوند؟"

تفاوت اصلی بین آنها این است که پارک ها معمولاً بزرگ تر بوده و بر محیط صنعتی تمرکز دارند، درحالیکه مزارع برای مصرف شخصی می باشند.

این مدل های جدید تولید متشکل از مجموعه ای از پنل های خورشیدی می باشند. هریک از آنها به یک مالک متفاوت متعلق بوده و در مناطقی تعبیه شده است که شرایط بهینه برای تولید انرژی را با بهره وری از خورشید، درخود دارد.

بعضی از ویژگی ها

پنل های ثابت معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند، هرچند پنل هایی که حرکت خورشید را دنبال می کنند، بطور روز افزونی مورد استفاده قرار گرفته اند. این حرکت بعنوان آفتاب گرایی شناخته می شود و توسط دانشگاه ویسکونسین-مدیسون و با الهام از گل های آفتابگردان ایجاد شده است.

اسپانیا یکی از کشورهایی است که به لطف اقلیم و موقعیت ممتازش، پتانسیل بالایی برای بهره برداری از این منبع را دارد. بعضی از بهترین ایالت ها جهت ساخت این مزارع عبارتند از کاستیل-لئون، کاستیلا لا مانچا، آراگون و کاتالونیا.

آیا به دلیل بیشتری برای پیوستن نیاز دارید؟

بسیاری از شرکت ها پنل هایی را با مزیت طول عمر 40 سال ارائه می دهند، یعنی باید بطور مرتب تغییر کنند.

هرکس می تواند آنرا انجام دهد، حتی اگر در زمین خودتان ساکن نباشید، زیرا، تا جاییکه می دانیم، شما می توانید آنرا با بقیه مردم به اشتراک بگذارید.

یک بخش کاملاً مرتبط از اطلاعات که می تواند مردم را تشویق نماید، این است که در سال 2012، سرمایه گذاری در فناوری فتوولتائیک بیش از سایر انرژی های تجدیدپذیر بوده است.

آیا می دانستید...؟ اسپانیا در زمینه اختراعات انرژی تجدیدپذیر در دنیا رتبه پنجم را دارد.

برچسب ها:

انرژی خورشیدی – پروژه ها و روندها – انرژی تجدیدپذیر

منبع: www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829