حمل و نقل عمومی

محل کار شما از خانه تان چقدر دور است؟ از محل استراحتتان چطور؟ ما در شهرهای بزرگی زندگی می کنیم که مراکز فعالیتمان همیشه نزدیک هم نیستند. پس حمل و نقل عمومی برای جابجایی ضروری می باشد.

روش جدیدی از سفر و جابجایی را پیدا کنید که بیش از پیش همگانی باشد – حمل و نقل عمومی.

منافع بسیار

یکی از محاسن بزرگ حمل و نقل عمومی این است که می توانید از وقت برای انجام بعضی از کارها که درجاهای دیگر نمی توانید انجام دهید، استفاده کنید. محبوب ترین این کارها عبارتند از مطالعه کردن یا تماشای یک فیلم، هرچند بعضی از افراد از وقت آزاد برای انجام هر کار دیگری که دوست دارند، استفاده می کنند.

همچنین، در زمانی که مورد استفاده قرار می دهیم، به نوعی انرژی ذخیره می کنیم و به کاهش آلودگی صوتی تولید شده در ساعات شلوغی کمک می نماییم. ما حتی از نگرانی های پیرامون سفر درون شهری توسط ماشین نیز جلوگیری می نماییم.

چه گزینه هایی در دسترس هستند؟

در اسپانیا، حمل و نقل عمومی را با بالاترین کیفیت وجود دارد. مصداق این ادعا این است که شبکه متروی مادرید دارای چندین گواهی تأیید کیفیت می باشد، ازجمله یکی از خاص ترین آنها برای مدیریت محیط زیست می باشد.

در جولای 2013، یک اتوبوس 100% برقی در بارسلونا راه اندازی شد که می تواند بطور کامل در 5 ساعت شارژ شده و 250 کیلومتر را بطور اتوماتیک طی نماید. این اتوبوس ها از چین وارد شده و همچنین می توان آنها را در سایر شهرهای اروپا مانند بروکسل، آمستردام و هلسینکی نیز مشاهده نمود.

اگر از قطارهای RENFE (سامانه حمل و نقل مسافری و راه آهن ریلی تحت نظارت وزارت توسعه اسپانیا) استفاده کنید، همچنین رفتار پایدار را برگزیدیم، زیرا انتشار گازها از این قطارها در 20 سال گذشته تا 45% کاهش داشته است.

http://www.renfe.com

آیا تاکنون با تراموا سفر کرده اید؟ تعجبی ندارد که این شیوه از حمل و نقل نوعی اجاره زندگی است، زیرا بطورکامل با نیازهای انرژی امروزه همخوانی دارد. این قطار می تواند تا 15000 مسافر را در ساعت با صرف انرژی بسیار اندکی، جابجا کند.

آیا می دانستید ...؟ انجمن اسپانیایی استاندارد و صدور گواهینامه(AENOR) بیش از 700 گواهی برای حمل و نقل عمومی صادر نموده است.

برچسب ها:

حمل و نقل – شهرهای هوشمند

منبع : www.Repsol.com

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829