امروز:
سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مستقیم از گلدان به بشقابهای غذای شما

تشویق  كودكان به كاشت مواد غذائی، به آسانی یافتن مکانی در زیر نور آفتاب برای قراردادن گلدانهای گیاهتان می باشد. چگونه؟ با هم ببینیم.


خانه شما می تواند یک مکان عالی برای نشان دادن چگونگی پرورش یک باغچه کوچک سبزیجات به کودکانتان باشد.
یک باغچه سبزیجات در خانه شما
 پرورش مواد غذايي مورد نياز خود در گلدان ، بخاطر فواید بسیار زیاد آن، به مد روز (Fashionable) تبدیل شده است. یکی از بزرگترین مزیتهای آن این است که شما محصولات تازه توليد شده توسط خود را در اختيار خواهيد داشت.
ضمن آنكه این کار، برای کودکان سرگرمی بزرگی  محسوب مي شود، چرا که ضمن پذيرفتن مسئوليت، درباره طبیعت نيز خواهند آموخت.
یکی دیگر از مزایای این کار این است که شما می توانید از باغچه سبزیجات خود در تمام طول سال لذت ببرید. مهم نیست که در چه فصلی باشید! تنها باید تصمیم بگیرید که در هر فصل کدام گیاهان را بکارید.
تعطیلات تابستان برای این نوع از فعالیتها ایده آل می باشند. کودکان اوقات فراغت زیادی دارند و این کار آنها را مشغول خواهد كرد.
گلدان گیاه مهم است
سایز آنچه را که می خواهید بکارید در نظر داشته باشید، سايز گلدان بايد براي گونه هاي گياهي مناسب باشد. براي روياندن سبزيجات، استفاده از گلدانهای مكعب مستطيل بزرگ توصیه می شود. می توانید با یک مورد ساده مثل رویاندن یک بذر در یک ظرف ماست این کار را آغاز کنید.
آیا  كودكان از این کار خوششان خواهد آمد؟
کودکان، از کندن خاک، كاشتن بذرها، مراقبت از گیاهان، آبیاری آنها و غیره لذت می برند. این یک فعالیت خانوادگی است که تنها نیازمند کمی اشتیاق و انگیزه  است که کودکان درحال بازي، آموزش نیز خواهند دید.
اگر از گلدانهای پلاستیکی استفاده کنید، این گلدانها به مدت طولانی تری عمر مي كنند و تمیز کردن آنها نیز آسان تر خواهد بود. همچنین کودکان می توانند آنها را رنگ نمایند یا اینکه برچسبهائی را برای شناسائی هر گیاه به آنها  اضافه كنند... و باغچه را هرچه بیشتر خلاقانه  بيارايند.
آیا می دانستید...؟ می توانید گلدانهای هوشمندی بیابید که با استفاده از فن آوریهای جدید به شما در مراقبت از گیاهانتان کمک می نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829