همه چیز درباره مراکز بازیافت

مراکز بازیافت غالبأ در مدیریت ضایعات فراموش می شوند. آیا یکی از آن ها را دیده اید؟ پیدا کنید که کجا هستند و چه کاری انجام می دهند.


مراکز بازیافت برای تولیدات صنعتی نیستند. استفاده اصلی آن¬ها را بیابید.
یک مرکز بازیافت چیست؟
آن¬ها مجموعه¬هایی هستند که بطور انتخابی ضایعاتی را جمع¬آوری می¬کنند که نمی¬توانند همراه با ضایعات جامد دور انداخته شوند. شهرک¬ها و شهرها از این مراکز برای مشارکت فعال مردم در بازیابی ضایعاتی که تولید می¬کنند، استفاده می¬کنند.
استفاده¬های مراکز بازیافت
این مراکز برای ذخیره بیشتر مواد خام استفاده می¬شوند. برای انجام این کار، آن¬ها موادی را بازیابی می¬کنند که می-توانند از ضایعات جامد شهری بازیافت شوند.
موارد جمع¬آوری شده شامل اسباب اثاثیه و لوازم، باتری¬ها، تلفن¬های همراه و روغن¬های آشپزی هستند. دیگر چیزها از قبیل ضایعات آلی یا محصولات دارویی مراکز بازیافت خاص خود را دارند و بنابراین در این مراکز پذیرفته نمی¬شوند.
استفاده دیگر آن¬ها تخریب محصولات ضایعات بزرگ از قبیل ابزارهای الکتریکی، که نمی¬توانند از طریق بازیابی سنتی آشغال¬ها بازیافت شوند، است.
نهایتأ، ضایعات خانگی ویژه جداسازی می¬شوند تا محیط را بهبود ببخشند. وگرنه، این¬ مواد می¬توانند برای کارگران نیروگاه¬های بازیافت مضر باشند.
مراکز بازیافت را در کجا می¬توان یافت
در کشور اسپانیا می¬توانید از سایت Fundación Ecolec اطلاعاتی راجع به جاهایی که می¬توانید نزدیکترین مرکز بازیافت را پیدا کنید، دارد.
به یادداشته باشید که مراکز بازیافت تمامی انواع ضایعات را نمی¬پذیرند. بنابراین ما پیشنهاد می¬دهیم که در ابتدا درباره محدودیت واحد و وزن آن¬ها تحقیق کنید.
آیا می¬دانید که... ؟ بیش از 300 مرکز بازیافت در سرتاسر کشور اسپانیا وجود دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829