امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

کوچکترین جزئیات نیز مهم هستند.

مدارس و دانشگاه ها بطور فزاینده ای رو به پیشرفت هستند. این ایده های عملکردی به کودکان شما کمک می کنند که سالم تر باشند و زودتر درباره پایدارپذیری یاد بگیرند.


باغچه¬های ارگانیک در مدارس جای خود را باز می¬کنند. آیا می¬دانید آن¬ها چه هستند؟
وقتی که خرید می¬کنید
محصولات ارگانیک با محیط سازگارتر هستند زیرا تکنیک¬های کشاورزی طبیعی مورد استفاده قرار گرفته¬اند. به همین دلیل است که استفاده از این محصولات در مدارس به تولید وعده¬های غذایی سالم کمک می¬کنند.
آیا می¬دانید که چگونه این محصولات را تشخیص دهید؟ آسان است، به برچسب آن¬ها نگاه کنید. شما می¬توانید نشان الزامی اتحادیه اروپا را ببینید.
احتمالأ کاغذها ایرادی دارند
هر ساله در مدرسه چه مقدار کاغذ استفاده می¬شوند؟ مدتی است که ما به دنبال راه¬های جدید برای کاهش مصرف هستیم. یکی از آن¬ها می¬تواند استفاده از کاغذهای بازیابی¬شده یا ساخت کاغذ بیشتر برای نیازمان است. اما راه دیگری نیز وجود دارد.
فناوری به ما کمک می¬کند تا به این هدف دست یابیم و ابزارهای الکتریکی بطور روزافزونی برای استفاده جایگزین کاغذها شده¬اند. یک مثال، لپ¬تاپ¬ها و تبلت¬ها هستند که، براساس مطالعات متفاوت، کارایی انرژی آن¬ها هر 18 ماه دو برابر می¬شود.
تجهیزات
این روند از فناوری بدین معنی است که کامپیوترها یک فاکتور مهم برای مصرف انرژی در مدارس هستند. آیا می¬دانید چگونه می-توان آن را کاهش داد؟ قرار دادن کامپیوتر در حالت هایبرنیت (یا خواب زمستانی یکی از انواع حالت‌های خاموش کردن سیستم است که اجازه حفظ پرونده‌ها، برنامه‌ها و داده‌هایی که بر روی حافظه RAM قرار دارد را پس از خاموش کردن سیستم، به کاربر می‌دهد) می¬تواند به هدررفت انرژی کمک کند.
اگر آداپتورها را نیز، وقتی که استفاده نمی¬شوند، خاموش کنیم، انرژی که در حالت آماده¬به¬کار و مصرف نامرئی، مصرف می¬شود را کاهش می¬دهیم.
مدرسه¬های سبزتر
یک راه برای نزدیک کردن بیشتر کودکان به طبیعت ایجاد باغچه¬های ارگانیک در مدارس است. از یک طرف، دانش¬آموزان یاد می¬گیرند که غذای خودشان را پرورش دهند و طبیعت را درک کنند، و از طرف دیگر، آن¬ها می¬توانند منابع را در آشپزخانه مدارس صرفه¬جویی نمایند.
آیا می¬دانید که ... ؟ آشپزی تنها %1 از مصرف انرژی در یک مدرسه است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829