بازی و سرگرمی در پارک های فناوری

بازی و سرگرمی در پارک های فناوری



به والدمین گومز (Valdemingómez) می¬رویم جایی که کودکان می¬توانند بسیاری از چیزها را درباره بازیافت از طریق بازی¬ها و فعالیت¬های مختلف یادبگیرند.
80 درصد از بازدیدکنندگان پارک فناوری از دانش¬آموزان هستند. آیا فرزندان شما تا بحال به اینگونه پارک¬ها رفته-اند؟
محلی برای کودکان
آیا فکر می¬کنید که کودکان می¬توانند در مکان¬هایی این چنینی خوش باشند؟ این سوال، وقتی که مطلع شوید که %80 از بازدیدکنندگان از دانش¬آموزان هستند، خودبخود پاسخ داده می¬شود.
قبل از آغاز تور گردشگری در پیرامون این پارک فناوری، ناحیه¬ای را برای کودکان می¬بینیم که ترکیب جالبی از تفریح و یادگیری را ارائه می¬کند.
بیایید به خرید برویم
قبل از رفتن به سمت سطل زباله¬ها برای خلاصی از آنچه که ما فکر می¬کنیم دیگر استفاده¬ای ندارد، کودکان باید بفهمند که پایدارپذیربودن با خرید کردن شما آغاز می¬شود. کلید این بازی این است: کمتر، بیشتر است!
برای این آزمون، آن¬ها باید به خرید بروند و نشان بدهند که می¬دانند که چگونه مهمترین اقلام مورد نیاز را تأمین کنند. چگونه؟ خیلی ساده است. برای مثال، با خریدن محصولاتی با بسته¬بندی¬های کمتر از قبیل خرید فله¬ای بجای خریدهای بسته بندی شده.
زمان بازیافت
قدم بعدی در استفاده هر چه بهتر از منابع چیست؟ بلافاصله بعد از اینکه ما یادگرفتیم که چگونه خرید کنیم، باید یاد بگیریم که چگونه چیزهایی که دیگر برای ما استفاده¬ای ندارند را دور بریزیم.
در اینجاست که فعالیت بعدی آغاز می¬شود، که بطور کامل درباره فرایند بازیافت است. به کودکان کیف¬هایی داده شد که با تصاویری از غذاها و اشیاء ویژه پر شده بود و و باید آن¬ها را در ظرف صحیح دور بریزند.
پس از این فعالیت¬ها، کودکان درباره اهمیت آنچه که در این بازی¬ها انجام داده¬اند یاد می¬گیرند. سپس به گردش در پیرامون تمامی پارک فناوری می¬پردازند و تمامی آنچه که پس از جمع¬آوری برای زباله¬ها رخ می¬دهد را مشاهده می¬کنند.
به لطف این پارک فناوری، کودکان درک می¬کنند که با دسته¬بندی صحیح، می¬توان مواد بازیابی¬شده جدیدی ساخت یا حتی انرژی تولید کرد.
آیا می¬دانید که ...؟ %15 از ضایعات شهری بسته¬بندی¬هایی است که ما دور می¬اندازیم.
برچسب¬ها: برای کودکان، بازیافت، صرفه¬جویی منابع
منبع : www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829