مانع از رطوبت شوید!

با تعدادی نکته مفید، رطوبت خانه را نابود و از آن پیشگیری کنید و همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. در ادامه بهترین رهنمودها را ببینید.


رطوبت دیوارهای خانه می تواند برروی ساختار خانه و سلامتی اثر بگذارد. در ابتدا، آن را متوقف کنید!
مشغول به کار شوید.
رطویت خانگی دشمن همیشگی تمامی خانه ها است. هرچند ممکن است شما فکر کنید که راه حل آن نقاشی روی سقف و یا دیوارهای لایه لایه است، با این حال رطوبت از بین نمی¬رود. چه باید کرد؟
اول از همه، باید با یک متخصص تماس بگیرید تا به شما کمک کند ریشه مشکل را پیدا کنید. راه¬کار چه می تواند باشد؟ معمولأ مشکل از نشت آب باران است، بدین معنی که خانه¬ها به خوبی عایق نشده¬اند و بنابراین ما انرژی را هدر می-دهیم.
همچنین رطوبت می تواند بخاطر نشتی در لوله¬ها باشد، و در این حال ممکن است شگفت زده شوید، رطوبت ممکن است بخاطر تهویه نامناسب یا افزایش رطوبت جوی رخ داده باشد.
اگر کار به موقع انجام شود، از انجام کارهای اضافی جلوگیری می شود. آیا می خواهید مانع از بروز رطوبت در خانه خود شوید؟ این رهنمودهای ساده را دنبال کنید. آن ها واقعأ مفید هستند!
- تهویه مناسب بسیار مهم است. هر روز پنجره¬ها را به مدت نیم ساعت باز کنید تا هوا در داخل خانه تغییر کند. در تابستان، شما می¬توانید در ابتدای صبح پس از تاریکی این کار را انجام دهید، تا خانه¬تان را خنک کنید و از تهویه مطبوع کمتری استفاده کنید.
- مواد استفاده شده برای ساختن خانه حیاتی هستند. برای مثال، چوب¬ها نسبت به رطوبت حساسیت بیشتری دارند. پلاستیک¬ها خیلی مقاوم هستند و این ماده¬ای است که به کارایی انرژی کمک می¬کند.
- درجه ترموستات سیستم¬های گرمایشی را خیلی بالا قرار ندهید، چراکه هوای گرم از هوای سرد مرطوب¬تر است. با این کار در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می¬کنید.
آیا می¬دانید که ...؟ خاموش کردن ترموستات به اندازه یک درجه می¬تواند تا %7 در مصرف انرژی صرفه¬جویی کند.
برچسب ها: تهویه مطبوع هوا- آسایش و راحتی

منبع : www.Repsol.com

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829