امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

کاهش میزان سروصدا در دفتر کار



سروصداهای خیابان اغلب مانع از این می­شوند که ما از آرامشی که برای کارکردن نیاز داریم لذت ببریم. ما به شما کمک می­کنیم تا راه حل­هایی برای کاهش این سطح از صداها پیدا کنید.

انرژی مورد استفاده را به اندازه %30 کاهش دهید و سروصداهای موجود دفتر کارتان را با تغییرات ساده کاهش دهید.

این متن را دنبال کنید

محافظت در برابر سروصدا برای راحتی و آرامش ما بسیار مهم است، بنابراین، باید در قوانین فنی ساختمان­سازی تنظیم شود.

اگر شما می­خواهید دفتر و یا محل کارتان را نوسازی کنید، به یاد داشته باشید که تداخلات صوتی برای شرایط کارکردن بهتر، در اولویت هستند. با شخصی آشنا به دستورالعمل­های فنی مشورت کنید و تمامی رهنمودها را برای دست یافتن به نتایج عالی دنبال کنید.

صداها را بیرون نگه دارید.

درها و پنجره­ها نقاط کلیدی برای کنترل کردن هستند و ما باید بطور ویژه­ای مطمئن شویم که آنها بطور مناسبی بسته شده­اند. اگر فکر می­کنید که ضروری است، شما می­توانید پنجره­ها را با دیگر انواعی که از پلاستیک­ها، پشم­شیشه، فایبرگلاس یا حتی دوجداره­سازی[1]، تعویض کنید. این موارد یک عایق خوب برای شما می­سازند.

اگر شما فقط می­خواهید که درها و پنجره­هایی که دارید را تعمیر کنید، موادی را انتخاب کنید که عایق حرارتی نیز باشند. با این اقدام، شما می­توانید بیش از %30 در هزینه های سیستم خنک کننده و سیستم گرمایشی خودتان صرفه­جویی کنید.

دشمنی در دفتر کار شما

اولین چیزی که نیاز دارید انجام دهید این است که بطور واضحی مشخص کنید که بیشترین سروصداها از کجاها می­آیند. تاکنون ما به مواردی توجه کردیم که از بیرون می­آمدند، اما گاهی اوقات خودمان جزو همان­هایی هستیم که با برخی ابزارها سبب ایجاد سروصدا می­شویم.

نگاهی به لوازم خانگی خودتان بیاندازید. غالبأ ما از اینکه تا چه میزان از سروصداها را می­توان با استفاده از ابزارهای ساکت کاهش داد، آگاه نیستیم، اما به محض اینکه شما در معرض آن­ها قرار بگیرید، آن­ها را کشف خواهید کرد. به یاد داشته باشید که برچسب کارایی انرژی با یک حرف A می­تواند سروصداها را در دفتر کار شما کاهش دهد.

آیا می­دانید که ...؟ در مادرید، سطح سروصداها از ماشین­ها از سال 1969 کنترل می­شده است.

برچسب­ها: سلامتی

منبع : www.Repsol.com


[1] Double glazing

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829