امروز:
سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تمیز کردن لباس­ها با پلاستیک و مقدار بسیار اندکی آب؟

کارخانجات تولیدی سرمایه­گذاری­های بیشتر و بیشتری انجام می­دهند تا ماشین­های لباسشویی جدیدی تولید کنند که لباس­ها را تقریبأ بدون خیساندن آن­ها، یا حتی عدم استفاده از آب، تمیز ­کنند. هدف آن­ها مشخص است، صرفه­جویی در هر بار شستشو.

یک ماشین لباسشویی تولید شده است که با شستن لباس­ها با استفاده از پلاستیک، به ذخیره آب کمک می­کند.

تمیز کردن در آینده

آب عنصری است که برای حیات ضروری است و به همین دلیل است که ما باید به شدت مواظب باشیم تا هیچ وقت آن را از دست ندهیم. در حال حاضر، یک ماشین لباسشویی پرمصرف می­تواند بیش از 200 لیتر آب در هر بار شستشو استفاده کند.

از شانس خوب ما، ماشین­های لباسشویی هوشمند وجود دارند. وقت آن رسیده است که منابع را با کنار گذاشتن مدل­های قدیمی، حفظ و ذخیره کنیم.

شستن با استفاده از پلاستیک و یک فنجان آب.

یک کمپانی بریتانیایی نوع جدیدی از ماشین­های لباسشویی را تولید کرده است که به ما کمک می­کند تا مواظب این منبع با ارزش باشیم.

اما این مدل جدید از چه لحاظ با مدل­های قدیمی­تر متفاوت است؟ این مدل قادر است تا لباس­ها را با استفاده از یک فنجان آب، مقدار اندکی شوینده، و دانه[1]های پلاستیکی از جنس پلیمر، که کثیفی را از لباس­ها جذب و جدا می­کند، شستشو دهد.

این روش چندین مزیت دارد: اولین و مهمترین آن­ها، این است که این روش سبب کاهش قابل ملاحظه­ای در مصرف آب می­شود. دوم، از آنجایی که آب اندکی استفاده می­کند، لباس­ها پس از خارج شدن از ماشین لباسشویی تقریبأ خشک بیرون می­آیند. همچنین، دانه های کوچکی که در داخل ماشین لباسشویی هستند، می­توانند بیش از صدها بار استفاده شوند.

خارق العاده است، اینطور نیست؟

تمیز کردن با استفاده از هوا

در حال حاضر چندین نوع ماشین شستشو وجود دارند که برای تمیز کردن به هیچ وجه از آب استفاده نمی­کنند. یک مدل ماشین شستشو در سنگاپور ارائه شده است که می­تواند لباس­ها را با استفاده از یون­ها و هوای فشرده شده تمیز کند. لباس­ها از این ماشین لباسشویی، تمیز و خشک و آماده برای اتو کردن خارج می­شوند.

چشمهایتان را برای ایده­های آینده باز نگه دارید تا جهانمان را پایدارتر سازیم.

آیا می­دانید که ....؟ در چین، توانسته­اند یک بافت کتانی را بسازند که وقتی که در معرض خورشید قرار می­گیرد خودش را تمیز می­کند.

برچسب­ها: سلامتی، آب، ذخیره­سازی منابع.

منبع : www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829