تزئین اتاق کودکان

آیا اتاق خواب را برای کودکتان آماده کرده­اید؟ در ادامه اطلاعات مفیدی برای تزئین آن مطابق با سلیقه شما و بدون از دست دادن کاریی آن، آماده شده است. آن را از دست ندهید!

رنگ­های روشن برروی دیوارها  به لحاظ انرژی کارآمدتر هستند.

دیوارها: یک بوم نقاشی خالی

معمولأ ما یک اتاق راحت و ایمن می­خواهیم، که گرم و راحت نیز باشد، و به همین دلیل است که انتخاب یک نقاشی درست برای آن مهم است. به یک راهنمایی نیاز دارید؟ از رنگ­های روشن برای دیوارها استفاده کنید، این رنگ­ها موثرترین گزینه هستند. می­دانید چرا؟ آن­ها به ما کمک می­کنند تا از نور طبیعی استفاده بیشتری ببریم، بنابراین ما می­توانیم روشن کردن لامپ­ها را به تأخیر بیاندازیم. رنگ سفید همیشه گزینه خوبی است.

اگر کودکان شما می­خواهند در این کار مشارکت داشته باشند، یک قلم مو به آن­ها بدهید و به آن­ها اجازه دهید تا بخش­های پایین­تر را نقاشی کنند؛ آن­ها این بخش­ها را که می­توانند برای افراد بزرگسال مشکل­ساز باشند بهتر نقاشی می­کنند. فراموش نکنید که به آنها یک توضیح مفرح از این نکته بدهید که چرا شما از رنگ­های روشن برای نقاشی اتاق استفاده می­کنید.

گرم، خوشایند و روشن

توصیه می­شود که در زمستان یک قالیچه در اتاق قرار دهید. این کمک می­کند تا اتاق گرم نگه داشته شود زیرا یک عایق مناسب است. شما می توانید با کودکانتان در جاهایی که کف اتاق که با قالیچه پوشش داده نشده است و سرد است، بازی کنید و اجازه ندارید تا بروی آن بایستید.

برخی قالیچه­ها دارای شکل های برجسته­ای از تخته لودو[2]، یک خیابان، خانه­ها و غیره هستند. این به بچه­های شما کمک می­کند تا بخشی از وقت خود را برروی آن صرف کنند و از راحتی آن لذت ببرند، و احتمال کمتری وجود دارد که آن­ها سرما بخورند، زیرا آن­ها بطور مستقیم به روی زمین نمی­نشینند که معمولأ سردتر است.

یک نکته دیگری که شما باید برای یک اتاق گرم و روشن دنبال کنید این است که با استفاده از پرده­ها یا اسباب اثاثیه مانع نور نشوید. بافت­ها و پارچه­های شفاف و روشن انتخاب کنید یا از پرده­های مشبک استفاده کنید؛ بافت سبک و خالص آن­ها برای ممکن ساختن عبور نور بسیار عالی هستند.

آیا می­دانید که ...؟ برخی از کاغذدیواری­ها به نحوی طراحی شده­اند تا کودکان بتوانند آن­ها را رنگ کنند.

برچسب­ها: برای کودکان- تهویه هوا- روشنایی

منبع : www.Repsol.com

 

[1] Canvas

[2]  Ludo Board                                                                                             

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829