اخبار

پارسال مصرف نفت کوره در منطقه لرستان ٨٦ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان از کاهش ٨٦ درصدی مصرف نفت کوره در سال گذشته نسبت به سال ٩٣ در این منطقه خبر داد.

 

 به گزارش شانا، پیمان بهرامی در جلسه تحلیل مصرف سوخت منطقه لرستان در سال ٩٤ اظهار کرد: مصرف کل فرآورده های نفتی این منطقه در سال گذشته ٣٨٩ میلیون و ٤٩٦ هزار و ٩٢٠ لیتر بوده است.

وی با اشاره به کاهش ٨٦ درصدی مصرف نفت کوره منطقه لرستان در سال ٩٤ افزود: میزان مصرف نفت کوره از ٣٦ میلیون و ٩٨٠ هزار و ٥٠٠ لیتر در سال ٩٣ به پنج میلیون و ٢٢٩ هزار لیتر در سال گذشته رسید.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ادامه داد: کاهش مصرف نفت کوره در سال گذشته نسبت به سال ٩٣ به دلیل تبدیل سوخت صنایع از فرآورده مایع به گازطبیعی و تعدیل سهمیه بوده است.

بهرامی همچنین اجرای طرح پیمایش نفتگاز، اعمال کنترل و نظارت مستمر و پایش توزیع نفت گاز در مجاری عرضه استان لرستان و مصرف کنندگان بخش کشاورزی را از دلایل کاهش هفت درصدی مصرف نفتگاز در این منطقه نسبت به سال ٩٣ دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، وی یادآور شد: با توجه به افزایش سطح گازرسانی به روستاها و اعمال سیاستهای مدیریتی، مصرف فرآورده نفت سفید در سال گذشته نیز ١١ درصد نسبت به سال ٩٣ کاهش داشته است.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829