امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:
17 شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی شکل گرفت

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 17 شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی شکل گرفت تا با کمک آنها کسب‌وکارهای این حوزه گسترش یابد.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این صنعت در کشور است. بر همین اساس از شکل‌گیری شرکت‌ها، مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌های این حوزه حمایت می‌کند.

این حمایت‌ها تاکنون منجر به شکل‌گیری بیش از 17 شتاب‌دهنده آب و انرژی در کشور شده است. مراکزی که امکان رشد سریع و صحیح شرکت‌های استارتاپی را مهیا می‌کنند. از آنجایی که تعداد قابل توجهی از صاحبان ایده‌ها و نوآوری ها از توانایی و قدرت مالی کافی و یا دانش و شبکه بازاریابی کافی برای توسعه کسب و کار خود برخوردار نیستند، این شتاب‌دهنده‌ها، مجموعه‌ای کامل از خدمات مورد نیاز برای رشد یک کسب و کار نوپا را نظیر منابع مالی، انواع  مشاوره، فناوری‌ها و تجهیزات مختلف و همچنین فضایی را برای استقرار شرکت نوپا در یک بازه زمانی تقریبا کوتاه در اختیار استارتاپ‌های نوپا قرار می‌دهند.

ستاد توسعه فناوری‌های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با توجه به اهمیت و نقش تاثرگذار این شتاب‌دهنده‌ها تلاش می کند تا تعداد این مراکز در حوزه آب و انرژی بیشتر شود و شرایط برای تقویت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا و تبدیل آن ها به شرکت‌هایی توانمند در بازار رقابت فراهم شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829