امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

رئیس مجلس شورای اسلامی:
شعار ما می‌توانیم باید باور درونی صنعت نفت باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شعار ما می‌توانیم باید باور درونی ما در صنعت نفت باشد، همچنین این بخش نیازمند حمایت دانش‌بنیان‌هاست.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدباقر قالیباف، امروز (شنبه، چهارم بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت: مایه افتخار و خوشحالی من بود که امروز از نمایشگاه تولیدات داخلی و خلاقیت شرکت‌های ایران و نیروهای متخصص بومی که در صنعت نفت، تحولات اساسی ایجاد کرده‌اند، بازید کردم.

وی افزود: چنین حرکت‌هایی (حمایت از ساخت داخل) باید در دهه‌های گذشته نیز ایجاد می‌شد، زیرا در سال‌های اخیر این‌گونه نیازها در صنعت نفت احساس می‌شد، امیدوارم کارهایی که امروز انجام شده سرعت بگیرد.

رئیس مجلس به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اینکه صنعت نفت مهم‌ترین پیشران صنعت کشور است، اشاره و تصریح کرد: شعار ما می‌توانیم باید باور درونی ما در صنعت نفت باشد، همچنین این بخش به حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز نیاز دارد.

قالیباف عنوان کرد: نیازمند آن هستیم که در بحث مربوط به فاینانس‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در بخش نفت تحرک بیشتری داشته باشیم، همچنین باید بیش از گذشته از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت و همکاری‌های نزدیک صنعت نفت با دانشگاه‌ها و بخش‌های‌ خصوصی ایجاد شود.

رئیس مجلس از غرفه‌های شرکت‌های مختلف در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از جمله گروه مپنا، گروه پتروپارس، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، گروه توسعه پتروایران، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) و شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران بازدید کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829