امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر جهانی یزد:
تفاهم نامه همکاری بين شرکت بهینه سازی و استانداری یزد در حضور رئیس جمهورامضا شد

تفاهم نامه همکاری بين شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و استانداری یزد  20 آبان ماه در حضور رئیس جمهور همزمان با سفر هیئت دولت به شهر جهانی یزد به امضای محسن دلاویز مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و محمد علی طالبی استاندر یزد رسید.

این تفاهم نامه با توجه به ثبت جهانی شهر یزد به عنوان شهر تاریخی، و تلاش شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و استانداری یزد برای بهره برداری از تمام ظرفیت های بین المللی در خصوص کاهش شدت انرژی و آلاینده های زیست محیطی و استفاده از تکنولوژی های روز  میان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و استانداری یزدمنعقد شده است.

 بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری، بین شهری و ریلی استان یزد و ترویج بهینه سازی مصرف سوخت در این استان محور  اصلی این تفاهم نامه است.

همچنین همکاری در اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی انرژی،همکاری در تحقق برنامه 5 ساله ششم توسعه کشور و سیاست های اقتصاد مقاومتی،تلاش در جهت اجرای قوانین  مصوب مرتبط با اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی سوخت که عملیاتی نشده باشد و تلاش درجهت کاهش مصرف سوخت وافزایش بهروری مصرف سوخت درحوزه فعالیت استانداری یزد از جمله محورهای تعیین شده در این تفاهم نامه  است.

 در این تفاهم نامه تلاش شده تا با همکاری استانداری یزد محیط مناسب جهت فرهنگ سازی و تبلیغات بهینه سازی جهت اصلاح الگوی مصرف و ارتقای بهره وری و مشارکت در فرهنگ سازی در این استان فراهم شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829