اخبار

تمدید جشنواره دانش آموزی «بهسو» تا پایان بهمن ماه

جشنواره دانش آموزی بهسو که با هدف آموزش و ترویج فرهنگ صرفه جویی مصرف سوخت توسط شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در حال برگزاری است به دلیل استقبال دانش آموزان تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت مهدی حبیب بیگی دبیر جشنوراه دانش آموزی بهسو با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه شاهد استقبال دانش آموزان از جشنواره هستیم و تاکنون آثار فاخری از سوی دانش آموزان سراسر کشور عزیزمان از شهر های مختلف دریافت کرده ایم که با توجه به محدودیت زمان سه هفته ای و تقاضای شرکت در جشنوراه تصیم بر این گرفته شد که جشنواره تا پایان بهمن ماه تمدید شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره در فرصت باقی مانده می توانند با نصب اپلیکیشن بهسو و یا مراجعه به سایت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به آدرس http://ifco.ir/index.php/studentfst   نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

حبیب بیگی یادآور شد: این جشنواره در پنج بخش نقاشی،عکاسی ، داستان نویسی ، کاریکاتور و شعر در حال برگزاری است و هیأت داوران پس از بررسی آثار دریافت شده از سوی دانش آموزان مقطع متوسطه سراسر کشور 25 نفر  شامل 5 نفر در بخش نقاشی ، 5 نفر داستان نویسی ، 5 نفر عکاسی ، 5 نفر کاریکاتور و 5 نفر در بخش  شعر به عنوان نفرات برتر انتخاب می شوند و جوایز ارزنده ای از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به برندگان اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره دانش آموزی بهسو ضمن تشکر از مجموعه وزارت نفت و شخص وزیر نفت در اهتمام به فرهنگسازی در مقوله صرفه جویی مصرف سوخت تصریح کرد: اینکه چنین طرح های فرهنگی از سوی بالاترین مقام وزارت مورد حمایت و تأکید قرار می گیرد انگیزه مضاعفی برای مجریان در برگزاری هر چه با شکوه تر آن ایجاد می کند و قطعا نتایج متفاوت تری را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان از مجموعه وزارت نفت، مجموعه بسیج وزارت نفت، بسیج دانش آموزی و سازمان نوسازی مدارس تشکر و تآکید کرد: قطعا چنین طرح هایی همکاری و مساعدت دستگاه هایی که دغدغه ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف را دارند می طلبد و کمک این عزیزان اصلی ترین عامل موفقیت این جشنواره خواهد بود.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829