اخبار

مدیریت مصرف انرژی نیازمند نگاه سیستمی است

رئیس اداره بهینه‎سازی مصرف انرژی شرکت نفت مناطق مرکزی، نبود دیدگاه سیستمی در زمینه مدیریت مصرف انرژی را از مهم‌ترین عوامل افزایش مصرف انرژی در سازمان‎ها، ادارات و صنایع مختلف دانست.


به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حشمت‎الله رضایی درباره افزایش بهره‎وری انرژی به‎منظور کاهش هزینه‎های تولید گفت: امروزه به موضوع افزایش بهره‌وری انرژی با هدف کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سود به‌‌ویژه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی توجه بیشتری شده است.

وی افزود: وجود فرصت‌های فراوان در صنایع نفت و گاز برای بهینه‎سازی مصرف انرژی ظرفیت مناسبی را برای طراحی و اجرای پروژه‌های بهینه‎سازی و بهره‌مندی از منافع آنها در اختیار ادارات بهینه‎سازی مصرف انرژی قرار می‎دهد.

وی درباره اولویت‎های این اداره گفت: اداره بهینه‎سازی مصرف انرژی شرکت نفت مناطق مرکزی به عنوان یک اداره نوپا اقدام‎هایی مانند اجرای ممیزی فنی انرژی، استقرار و دریافت گواهینامه نظام مدیریت انرژی مبنی بر استاندارد ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ در ساختمان‎های ستاد شرکت، انجام پروژه‌های پژوهشی، تحقیقاتی، مطالعاتی در زمینه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، آموزش کارکنان در زمینه سامانه مدیریت انرژی و انجام ممیزی را در اولویت قرار داده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829