امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس: راهکارهای مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که راهکارهای مدیریت مصرف سوخت در این کمیسیون بررسی شد، گفت: کمیته‌ای در کمیسیون انرژی تشکیل می‌شود تا راهکارهای مختلف در بخش مهار مصرف سوخت را بررسی کند.


حسین امیری خامکانی، با بیان این‌که روز یکشنبه (۲۹ مهرماه) نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با موضوع کارت هوشمند سوخت و راهکارهای مقابله با قاچاق سوخت با حضور برخی اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس و انجمن نفت برگزار شد، به خبرنگار شانا گفت: در این نشست گزارشی درباره مصرف سوخت و کنترل آن و اقدام‌های گذشته همچون استفاده از کارت هوشمند سوخت ارائه شد.

وی با تاکید بر این‌که در این جلسه بیشتر پیشنهادها درباره راهکارهای مهار مصرف سوخت مطرح شد، افزود: مقرر شد کمیته‌ای در کمیسیون انرژی تشکیل شود تا راهکارهای مختلف را بررسی کرده و در صورتی که به جمع بندی رسیدیم آن را به اطلاع شورایعالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه برسانیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مدیریت مصرف سوخت به‌ویژه بنزین از الزام‌های امروز کشور است، گفت: یکی از راه‌های مدیریت مصرف بنزین استفاده از کارت هوشمند سوخت است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829